Ponnycup borta match hos Tyresö

i söndags så var det ponnycup i hoppning dårå, i laget var det: Nathalie, Hanna, Emilia, Elin, Jag och Emilie. det blev oavgjort, båda lagen fick 8 fel. jag red en jättesöt brun ponni som hette Chico. vi kom felfria. på framhoppningen och när jag tittade på när den andra tjejen red honom så såg jag att han kom väldigt nära hindrena och det såg chrille också (våran ridlärare) och då sa hon vad jag skulle göra för att undvika det och då gick det superbra! han kändes som en underbar hopphäst! silvermedaljen gick till Emilie grattis! och guldet gick till en tjej som jag tror hette Rebecka i andra laget. till min stora förvåning så såg jag att Nansen stog där i deras stall! Nansen är en urgullig musblackponni som jag hade på mitt första ridläger på Grälsta 07. han verkade inte trivas, för det stod en skylt vid hans spilta om att man inte skulle gå in till honom för att han sparkas och bitts....


jag och nansen =D 07


jag och nansen =D 07


jag och nansen =D 07


nansen på Grälsta 2007


nansen nu... :((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0