haha min majbrasa

hahahah asso majbrasan i trehörningen typ i huddinge fa fett ovärd! det ända j gco hemiliea gjorde där i över 1 timme och 30 nminuter var att stå i hen helvetes lång kö där alla trängde sig till sockervadd. :P haha man garvar ju åt det nu och jag kan verkligen inte fatta att vi inte också trängde oss fram men vi stod tappra framför en jättejobbig skitunge som jag var nära på att slå ner riktigt blodig hahha :P aja här kommer några bilder!


haha jag och sarah i stallet :P


sarah, kanin, jag, emilia och hanna :)


åh, bara älskar den hära bilden på oss sarah! :'D


slänger in en bild på brasan också ;)


haha en bild på när vi äntligen fått våra efterlängtade sockervadder :D


haha gaaalen bild hemma hos emilia sen XD


haha mitt försök till att "sova"


emilias söta hundar! :D


haha jag o elin sen i stallet på lördan ;P


hahahaahhahah omg va så jävla kul när dom skulle göra en sak XD


haha en galen sarah som är påväg att attackera mig X'''''D


haha erika, hennes hund och hannas fingrar och emilias arm tror jag :P

¨
jag och emilia efter hopptävlingen med våra fina rosetter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0