Provridning 18/12

hejsan! igår provred jag en brun D-ponny vid namn Chiquita. hon är 5 år och har tävlat upp till L:B i dressyr, hoppning vet jag ej och även haft ett föl så ett år från ridningen har ju då gått bort. hon säljes pga av att ägaren går på strömsholm (där jag också vill gå) och då hade hon valt att inte ta med ponnyn. Chiquita står då nu på ridskola och det vill ju inte ägaren... hon var iaf superfin har stor kapacitet och potencial att nå svåra klasser i både hoppning och dressyr med rätt ryttare och träning. med henne krävdes mycket ben för att rama in henne, annars sköt hon ut bogen, hon var söt gosig och snäll i all hantering enligt dom och både mamma och jag tyckte väldigt mycket om henne och hon kunde lånas ut på foder några månader också innan köp! vilket är ett stort plus! sen skulle vi även provridit en annan häst igår i uppsala men den hade blivit halt... Men iaf här kommer lite bilder


jag och Chiquita


i skritten


i traven


i galoppen


i galoppen i andra varvet


ignorera min sits =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0