halsfluss :(

tja igår kom jag hem från Karlshem och idag har jag bara legat i sängen typ för jag är sjuk :( nathalie och matte (matilda) är också sjuka vi har nog smittat varandra :( så idag kunde jag inte heller rida :'( jag saknar min bästis sarah så enormt mycket också! skulle träffat henne idag men icke :( det blir på fredag elr tidigare iaf! sen skulle jag till ung08 imorn med jasmine julia och claduia men jag har 40 grader feber så det får jag inte heller :( aja här kmr lite bilder från karlshem! <3


jag och Kizia på dressyrtävlingen <3


jag och sanne på hoppningen.

jag hade sanne först men sen blev hon halt och då fick jag rida Kizia "/ gillar dom båda men det gick mycket bättre med mig och sanne än mig och Kizia... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0