Påsklov!!

WOHO!! nu är det påsklov, äntligen! haha aja jag hade faktiskt skola idag men bara en halv dag, vi slutade på lektionen innan lunchen men jag hann inte äta för att jag skulle träffa Suzana <3 så jag drog direkt till mariaskolan, hon hade fortfarande heldag i skolan mohahahah aja det va gratis cocacola flaska i matsalen, juste mariaskolan var min förra skola så jag träffa massa från min förra klass och det var ganska skojjsigt :D tummen up! men sen så sprang vi hem till mig iaf jag och suzana, åt en varsin billys pizza sen så gick hon tbx till skolan och jag sprang en runda runt tanto vet inte riktigt hur långt men jag sprang ner till vattnet till mördagbacken sen fortsatte jag lite till och sen vände jag och sprang hem och duscha. nu sitter jag här framför datan men ska snart träffa suzana igen :D <3 när hon slutar dårå <3


en bild på min söta lilla stora tjocka feta katt Pluto <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0