glad!!!

jippie!! igår hade jag u med  min dator i skolan occh samma kille som bröt mitt finger d.v.s  gabbe råka sparka på den (och jag hoppas det var av misstag)! men aja då blev jag lite ledsen och så. vi skulle gå till gympan för vi var redan lite sena alltså jag och mina kompisar. jag sa till dom att de kunde gå för jag ville se om nåt hade hänt med min dator och om den fortfarande funkade så det gjorde den men den hade fått en lite spricka :'( men den funkar lika bra som förr förutam det. men idag hade jag inte med mig den... aja jag ska komma till saken.

jo det var såhär att sen när jag kom till idrotten kunde jag ändå inte delta i någon grej eller vara med i lekarna och så. sen sa våran vikarie att alla skulle sätte sig i "ringen"  men jag trodde att han menade att domsom inte skulle med inte behöövde komma dit för jag satt så bekvämt på en  plint men så iaf gick jag och satte mig tillslut och innan det hade några i klassen klagat på mig och speciellt tintin (en tjej i klassen) och då blev jag irriterad för det var ju faktiskt inte nödvändigt så jag blängde på henne när jag satte mig ner och sen när lektionen drog igång så försökte hon prata med mig men jag ignorerde henne och då sa hon  ba:
- asså här står jag och försöker prata med dig men du skiter i  mig helt! f**an  vad jag aldrig mer kommer att bry mig om dig mer!! sa hon typ och så gick hon iväg men sen efter lektionen orkade jag inte bråka med någon mer så jag bad stella min kompis om hon  kunde säga att jag ville att vi skulle bli vänner igen och sånt för jag var tvungen att gå och jag hittade henne inte.... men aja så idag blev vi sams och nu är jag glad =)

//Linnea

absolut bäässta bilden på min ridlagerhäst Dick Tracy 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0