fördelar& nackdelar

jag har ju fått en skada i fingret och nu är jag ganska sur för att jag inte kan göra saker men väldigt glad för andra så nu gör jag en lista :) mest för mig själv men för er också;)

fördelar:
1. jag kommer att få ha med mig min laptop med i skolan och skriva på den för att jag inte kan skriva med min hand.
2. jag behöver inte städa :)
3. jag får hjälp med det mesta jag ber om.
4. dom andra vill också ha med sina datorer men får inte =)
5. jag kommer ändå kunna gå till stallet som jag skulle innan detta hände och bara tita på lektionerna.
6. jag får fortfarande göra allt som jag inte behöver min hand till som vanligt t.ex. sova över hos ngn:)
7. vissa andra tycker så synd om mig så att de gör lite extra för mig.... hehe
8. jag kan fortfarande skriva på datan
9. får min veckopeng utan att behöva städa eller göra nåt extra :D
10. jag kommer att kunna blogga mycket mer x)

nackdelar:
1. jag får inte rida på tre veckor
2. jag får inte tvätta min högerhand.
3. jag kan inte hjälpa till i en tävling som kommer snart.
4. jag får inte ta bort bandaget även fast det kliar!
5. jag kan inte skriva.
6. jag kommer att ligga efter i ridningen väldigt mycket när jag börjar igen :(
7. jag är höger--hänt så jag kan inte göra ngt typ.
8. jag  kan inte knyta mina skosnören
9. jag känner mig fett handikappad (stavning)
10. är inte lika snabb på att skriva på datan som vanligt

puss O kram //Linneaa

Kommentarer
Postat av: ewa

stackars dig men du får iallafall ha laptop i skolan men det blir extra att bära på haha, men vem bryr sig.

2009-05-05 @ 20:25:27
URL: http://linneasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0