äntligen tillbaka!

tjena tjena jag har inte hunnit ladda upp bilder från tävlingen eller kunnat blogga ett skit idag p.g.a en dum j**la skitstövel i skolan igår sparka på mitt fuck u finger så att jag var tvungen att åka till södersjukhuset först men dom skickade mig till astridslingrens barn akut mottagning för att jag var föööör ung eller egentligen bara under femton för att  vara på södersskukhuset -.- och i alla fall så åkte vi dit runt nio på kvl kunde det varit och kom hem utan att fått röntga något alls klockan elva och sen så skulle jag komma tillbaka idag på morgonen och hämta en remis eller hur det nu stavas och ja sen fick vi äntligen gå till salen där man ska vänta tills man kan röntga sig.
jag fick vänta ganska länge där men tillslut fick jag gå in i salen och jag fick ta typ runt tre bilder och då sa dom att jag skulle vännta i väntrummet för besked innan jag skulle ner igen och få en doktor att säga svaren och  då satte jag ovh mamma oss där och väntade i ca 40 minuter inna dom kom ut och sa att jagbehövde ta om några bilder och då blev jag väääldigt uttråkad.... men jag gjorde som dom sa och sen när vi fickk gå ner tog det över en timma innan vi fick en doktor och hon sa att jag hade brutit mina ledband i finrarna vilket betyder att det är värre än att bryta fingret rakt av -.- och att jag inte fick gipsa så jag har ett bandage nu och det går bättere men jag måste ha en plastpåse runt min handled och som skyddar hela handen från att bli blöt när jag ska ducsha och jag har nyss ducshat och det var jättejobbigt! men huvudsaken är ju att jag bles ren och  det blev jag :)
ha det bra puss //Linneaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0