tjenaa!!

hejsan jag ska berätte lite om gårdagen bara lite kort =) ja som sagt så blev det ingen bio för min del men istället var jag med hanna och åt thai med henne för hon blev bra igen =D sen spelade vi lite tv-spel hos henne men jag var tvungen att gå runt 2 ungefär för att jag skulle ju till min ridning och det var tävling mellan våran grupp (den jag går i ) och gruppen innan oss, men såklart haade dom ingen chans och vi vann =) haha nää det blev väldigt lika så lika det bara kunde bli faktiskt. det var roligt men min sötnos var inte där hon åkte iväg till israel i tisdags :'( MISS U Sarah! nu har jag varit med hanna och linn men nu ska jag städa lite så att jag får lite pengar haha =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

stör du dig också på de desiree skriver? lägg en kommentar ;)

2009-06-11 @ 15:47:47
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0