Skolavslutning

idag har vi haft skolavslutning alla började typ att gråta men mitt hucud är så trögt så jag har fortfarande inte fattat det riktigt än så jag började inte gråta :S plus att jag har aldrig i hela mitt liv förut sett Stella gråta så det var första gången faktiskt... inte så roligt kanske att se ngn gråta men aja... jag är fett sur på mig själv för att jag inte tog några foton!!!!! min kamera är borta men jag hade ju min mobil... så dum som jag är kommer man inte långt med =( aja sen när allt var över gick jag, ewa och naimi hem till linnea och påvägen så köpte jag en Billys Pizza till lunc =) Linnea köpte och ewa tog lasagne och naimi stackars naimi kunde bara ta pyttepanna för hon är glutenintolerant.... tycker synd om dig gumman! när vi hade ätit klart tittade vi på en film sen körde vi eyetoy (stavning!!!) kan inte stava det!!! :S men strunt samma =) hennes lillebror var med och körde men sen tröttnade vi och gick ut på hennes minigård och höll på med en boll medans naimi gungade och vi turades om lite för det finns bara en gunga där... och jag och Linnea märkte att varje rolig sak som hände repeterade ewa! HAHA det var roooligt!! =D fast en ännu roligare sak var att jag lyckades av misstag kasta bollen i linneas huvud tre gånger!!! MOHAHHAHAHAHA!! jag kan vara lite ond ibland hehe... x) men aja sen gick naimi hem och jag och ewa stannade till 6 ungefär sen skulle linnea och hennes familj ha grannfest med deras grannar. så då gick vi. Jag tror att vi ska titta på bio och vara hemma hos Hedvig imorgon men jag är inte säker :S men vi hörs byebye nu ska jag messa söndeer och titta på tv och ett pogram linnea tipsa mig om ^^,

Kommentarer
Postat av: Stella

Grattis att du har sett mig grååta! :D<333 Fast det var bara tårar som stannade kvar i ögat -.-<333

2009-06-11 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0