saknat er så jäävla mkt!

shiit vad jag saknat er jag kanske överdrev när jag ignorerade er i två hela veckor... det var barnsligt gjort men nu när vi blivit sams fattar jag inte vad jag skulle offra! innan när jag var med er så hade vi alltid nåt att göra t.ex gå påå bio eller hem till nån eller vad som helst istället för att bara sitta och göra ingenting! när jag inte var med er så gick jag hem efter skolan slutat påengång och hade jättetråkigt och bara satt framför en dataskärm och typ dooog!! men nu känns det så jävla skönt att vara tillbaka♥ saknat er♥


ewa och Naimi

heeeedvig eller enligt mig "hednvigee" :P
'
aliiiice

alice och linnea med ryggarna mot kameran =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0