nu är jag på Gotland!

hejsan alla sötisar!!
nu är jag äntlige på Gotland, så förlåt för dålig upppdatering fast nu kommer det bli mer! ska snart också ladda upp bilderna från ridlägret ;) har inte hunnit göra det är för att igår var det ju midssommarafton eller vad de nu heter... ja, och då var jag med mamma och mammas kompis Aini och firade det någonstans i Trosa.vet inte riktigt vad det hette hehe men aja vi dansade ingenting runt stången för jag pallade inte jag var suuuper trött hade till och med somnat 8 på kvällen dagen innan!!! har inte gjort det sedan dagis typ!!! men det var ju förstås för att jag gråtit typ hela dan? aa! var så ledsen  =(

aja imorse så packade jag färdigt alla grejer jag skulle ha med mig hit till gotland det var en himla massa saker som skulle med! och min stor väska vägde runt kanske 14 kg!! haha men sen hade jag också en liten där jag hade min dator i fast det gick att skicka iväg med flyget. fjygturen tog bara en hlv  timma så det var helt okej faktiskt.men  sen väntade den långa resan från Visby till där jag har ett hus. det ar långtråkigt så jag spelade på mitt nintendo för det mesta :P hehe jag använder pappas data nu för mitt mobila bredband funkar inte >.< men det kommer snart igång och då laddar jag upp massor av bilder och berättar massa kul från ridläger =D vänta bara lite till ;) juste imorgon ska jag åka tillbaka till Visby och hämta min kompis som kommer hit och hälsar på en tid och sen åker hon hem på torsdagen =( tycker att hon borde stanna längre menmen...

PS: Lelle Sakna Sin Potatis!!!


våran bil =) när pappa kommit fram han tog en bild på den och skicka till mig.


jag som nyss kommit fram med flyget :)

Kommentarer
Postat av: Potatis

Tack Lelle <33 Potatis saknar sin Lelle också <333 :D

2009-06-20 @ 18:06:12
URL: http://romars.blogg.se/
Postat av: Potatis

Potatis saknar sin Lelle också <33 Aww <33 (A)

2009-06-20 @ 18:07:22
URL: http://romars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0