har verkligen aldrig gråtit lika mkt förr!

heeeej
ja, nu har jag kommit hem och det var verkligen jättekul men jag berättar mer om det sen jag är skita trött nu så jag ska sova men aja. idag när jag skulle säga hejdå till min häst jag red började jag grina jätte mycket och det gick verkligen inte ett hejda det bara rann ner tårar asså!! jag bara grät och grät tills mamma tvinga mig ner i bilen :( saknar honom verkligen! jag ska göra allt för att få mamma köpa honom eller iaf hyra en sommar!! du är verkligen vad du heter !! LOOOVE U 4-EVER Magic<333


det fanns grisar där med =) på roo-gård asso ;)


Kommentarer
Postat av: Potatis

Aww <33 förstår dig tjejen <33

2009-06-18 @ 19:25:51
URL: http://romars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0