hah! vi fick motor haveri=)

hahahahhahahahahahahahahaa!! vi fick motor haveri eller vad det nu heter när vi bara hade seglat ut 300 meter ut i sjön!!!! d.v.s vi fick "båtmotorstopp" och elisabeth fick typ panik! ^^, jag tyckeer bara det var lite tråkigt för annars hade vi seglat ut i mälaren occh batat + fiskat =( men ja, sen så försökte vi driva in mot närmsta brygga fast det var lite krånglit!!! men sen fixade det sig ;) jag hade med mig världens minsta metspö som jag försökte fiska med men jag fick inget napp då, men efter ett tag var det nån som tydligen skulle in där vi stod så vi flyttade till platssen brevid och efter ca 20 minuter kunde den andra båten komma in... sen började dom prata om att dom kanske kunde följa med tillbaka ifall att motorn skulle dö igen och boxa in oss eller vad det nu heter... men vi lyckades ta oss in till vår båtplatt utan några större problem. sen nar pappa och elisabeth höll på att fiska med båten började jag att fiska och gissa vad! jag fick upp två mellan stora abborar!!!! =) *stolt* för att det var några fiskare som fiskat i nästen hela sitt liv som inte fick upp något alls!!! men det fick jag =) men sen släppte pappa ut dom igen.



jag men det var så att jag var tvungen att ha "båtkläderna" på mig men precis efter bilden tog jag bort dom för det var så varmt!


Kommentarer
Postat av: steffie

Saknar alla & krabban ofc :D

Steffie <3 Lelle

AAA, hoppas att vi kan träffas ige< 3

men du måste komma till roo nästa år !

2009-06-29 @ 11:04:05
URL: http://steffiielovelianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0