Not Extra stegrade sig!

tjatja =) Not Extra är en häst ganska så stor och vit hennes namn e fett skumt men aja jag är på ett "dagridlager" där vi rider in hästarna på ridskolan inför höstterminen och då red jag henne och hon är heeelt ny ingen annan av eleverna förutom lovina har ridigt henne förut =) och när vi red så började en annan häst böka och sparka mot Not Extra och hon heter Novia som börja sparka (jag red henne barbacka och hon e en skäck en stoor häst) och då stegrade Not Extra sig!! det var lite läskigt för jag fattade inte vad som hände först så jag hann inte äns ställa mig upp i sadeln och hon stegrade sig ganska högt faktiskt säger sarah och nathalie som såg detta. plus att det är mina BFF!! best friend forever!<3 lööööve to you!! PöZz

och juste jag kom och tänka på en häst som jag red i italien för två år sen när jag skrev det här inlägget =) och här är en bild på han och jag<3 min sötis Merlino hette han :D

(han sover ju!!) :P

Kommentarer
Postat av: Doce <33

hihi xd

Jag vil bara säga att jag tror att hon heter nått extra och inte not extra.

Sen tror jag att minna, line erl sanna har ridit henne xd

Hihi löövuuuhu

2009-08-01 @ 21:20:39
URL: http://docema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0