WOHOOO SARA DU ÄGER FAAN ALLT GUMS!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGEN!
nu ska jag snart ta pendeltåget till min kompis i huddinga och vi ska gå på en majbrasa där och köpa lotterier occh ha feeet t med kul!! sen ska vi typ också träffa hanna som typ sara bor granne med och som vi kommer att vara med hon rider i samma ridgrupp som oss och är jättesnäll så vi kommer ha roligt där men sen ska vi gå hem till sara igen inte så sent för sen ska jag sova över och då vill vi ju göra lite saker hos henne såklart ;) men jag tror inta att hanna skasova över men det ska jag =D=D=D=D=D skiiiiiiita glad för det och sen ska vi typ baka eller nåt annat vi har inte bestämt så mycket och så och hon har väääääärlldens sötaste hund!! verkligen som heter doce och är fyra år (?) vet inte exakt men aja jag vill gosa lite med henne mockså (det har sara loooovat mig) nu ska jag snart dra som sagt så hejdå så länge jag vet inte om det blir någon bliggning hos sara men jag kommer att ta massor av foton som jag ska lägga ut på nåt sett om det inte funkar så ska jag ta en annan dator^^, byebye<3 jag vet att jag inte har satt ut några punkter eller kommatecken men jag orkar inte :P hehe ellera assåå jag har lite brottom så det har nog blivit måååånga stav fel menaja hoppas ni fattar vad jag skriver!! seee Ya!
PS: omm ni ser  mig så hälsa<33 puss hejda
// linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0