vasamuseet-.-

Hejsan! idag var jag i skolan som vanligt och vi gick till vasamuseet och det var så himla tråååååkigt jag höll typ på att seriöst DÖÖÖÖÖ och sen tittade vi på väärldens tråkigaste film i museet..... jag somnade typ. hehe x) När man kom in sa en tjejsom jobbade där om hon fick ha en liten fråge grej på anton (en kille i min klass) och då så undrade hon vad hans postnummer var och när han var född och sen var det klart! och som "tack/belöning" för att han svarade såfick han en penna. väälldigt skumt :S sen skulle vi äta och då kom det massor av skator och andra fåglar som ville ha våran mat! jättejobbigt och sen var några killar i klasssen jättetaskiga mot mig och mina kompisar för dom kaste massa maträtter där vi åt så att alla fåglar skulle komma till oss.... Riktigt riktigt omoget! menmen(:
puss //Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0