Tråååk...

Hej hade fett tråkigt i fredags asså det är ovanligt att jag har då men aja så jag målade mina naglar chillade gjorde inte så mkt mer... Inte så intressant heller.... men aja jag läser tjugofyra sju typ och det går inte att sluuuta!!! hehe jag är vääldigt galen och ett tips lääääs den!!!! första boken heter Om jag kunde drömma sandra boken heter När jag hör din röst tredje boken heter Ljudet av ditt hjärta och fjärde och sista boken heter Så länge vi båda andas. skiiiiiiiiiiiiita bra det är verkligen den bääästa boken jag någonsin läst!
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma

Har hört väldigt bra kritik från dom böckerna och ska kanske läsa dom snart ;)

2009-04-21 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0