suzzzihh

haha heeeej:)
nu är jag hemma hos suzana min kompis och ska inte blogga mycket mer än det här tror jag:S eller vi får se men aja.... nu är jag i alla fall här och jag ska lr jag kunde rättaresagt sova över och det kommer vara jätteroligt!! vi har varit och spelat basket innan vid björngårdsskolan och sen gjorde vi en klätterbana... lite barnsligt men det var faktiskt superkul!!!! det tycker suzana med säger hon nu hehe =D vi har ätit tacos och ska snart gå och chilla framför tv:en eller spela kort m.m inte så "sportigt" eller vad man nu ska säga... Men ha det bra och vi hörs väl någon gång!!
Pusssssss hihi hade bara lust men blablabla hejdå <33//Linnea&Suzana

Kommentarer
Postat av: Anonym

SUSSI ditt mångo Lennia

2009-12-27 @ 18:28:49
Postat av: linnea

haha älskar din ironi Biaaaatch suzana ;O <3

2009-12-28 @ 21:12:06
URL: http://linneasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0