Onsdag

Hejsan bloggen!
 idag har jag varit i skolan och är nu hemma vi har haft ganska okej i skolan ingenting var  så dära låååångtråkigt så jag klarade mig :) man aja nu har jag gjort mig klar för att åka och rida i huddinge men jag ska inte gå förens om hen halvtimme typ ^^, jag vill ju bara vara säker på att jag har allt med mig och så inte så viktigt för er kanske. Men idag har jag och Linnea blivit sams!!! =D eller tror jag iallafall vi hade typ bråkat men jag kommer inte ihåg om vad det var man vi sa förlåt osv.... nu har jag ingenting att göra jag kanske ska läsa, BEROENDE!!!!!! hehe
jag längtar verkligen till sommaren nu vi har lite mindre än två månader kvar i min skola så jag längtar jäääättemycket, jag och en kompis diskuterade lite mer óm det idag men ha det bra!!!
puss puss ska göra lite saker nu<33 //Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0