Hemma nu:)

Hej nu har jag kommit hem för ett br tag sen jag har inte hunnit blogga så mycket innan men nu gör jag ju det :) ja, jag kom hem 15:31 och när jag kom in på gården så träffade jag mina kompisar =D hanna, tintin & fanny. Jag sa att jag kanske kunde komma ut efter att jag skulle packa upp mina grejor och ringa linnea. Så jag kom upp och det första jag gjorde var att krama mamma och sen gick jag och la mig på min nya säng, den är superskön! sen ringde jag linnea och då var klockan 10 i 4 och hon skulle till sin farmor klockan 4 så jag hon kunde inte göra något så jag gick ut till fanny och tintin för hanna hade gått hem och så satt vi typ på en bänk och dom åt lite godis de fått och jag fick smaka lite av fanny:) sen gick vi upp p¨å bergety och lyssnade på lite musik, eller mest Metro station, och sen kom hanna och så gick vi lite högre upp och inte så mycket mer vi pratade lite o.s.v Men efter ett tag ringde mamma och sa att vi skulle åka och köpa ett par byxor så vi möttes vid zinkens tunnelbana och drog dit och nu e jag hemma med  mina fina nya byxor :)
kan inte blogga mer idag för mamma ska ha datan, så hejdå!
puss puss /Linnea<33


Kommentarer
Postat av: Sanna

du var ju inte så länge i sälen :S jag hade för mig att du sa att du skulle komma hem på fredagen:S men jag hade nog fel om det

2009-04-13 @ 20:22:40
Postat av: Anonym

JIPPI!!! då kanske vi kan träffas snart (:

2009-04-13 @ 20:32:50
Postat av: Nathalie

jag har en present till dig som du kommer att få när vi träffas på onsdag!!!<3<3 Miss U

2009-04-14 @ 15:18:44
Postat av: alida

kan du inte lägga upp en bild på dina nya byxor (a) <3

2009-04-14 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0