IMORGON ÅKER JAG TILL KRETA!!!!! ♥

HOLYSHIT!!!!!!!! =DD har aldrig varit i Grekland tidigare men det ska säkert bli störtkul!!!! =D hihihhihihihihi men har redan fått dåligt samvete att lämnat katterna på ett kattem så länge vi är i Kreta för att vi kan ju inte ta hand om dom när vi är där.... Balou såg så ledsen ut, eftersom vi köpt honom från ett katthem trodde han säkert att vi inte ville ha honom längre och lämnade tillbaka honom :'( han såg så ledsen ut!!! jag stod inte ut!, men Pluto hade varit där tidigare, i vintras när vi skulle åka till Turkiet. aja nog om det för om en vecka ser jag ju dom igen =D ♥


bilden från grönalundskärlekstunnel, jag och bästavän sarah =) ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

FIIIN BILD!!! <3

2010-06-18 @ 21:54:41
URL: http://mozzisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0