Oldies

bilder från old times ;)


jag och min första medryttarhäst gullan typ 07


jag och Gullan längst fram och Clara och Penny där bak :)


jag och min kompis Sanna för jättelängesen :P


pluto som miiini <33


jag och Bozo på maskeradhoppning 07 tror jag :)


min hamster Pärlan <3


min andra hamste Tjockis :P (båda döda för längesen) ='(


jag och Sarah för typ evigheter sen :P


min ridgrupp + några till i stallet för jättelängesen<3


jag på min typ första "hopptävling" haha inteså mkt hopp direkt xD 07 på barbie


på gotland 08


Patricia på gotland 08

har massa fler gamla bilder men vissa vill inte laddas upp och orkar inte ladda upp mera nu :P det får räcka så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0