Fan va kul!

hahah det va ju ett tag sen jag blogga men nu märker jag att det faktiskt är riktigt kul! hahah :D <3 och nu börjar jag känna att träningsvärken kommer bli stor hehe har inte sprungit på hela vintern! (asso ute dårå)


den absolut finaste bilden på mig och pollen Dick tracy på karlshem 09 har ridit honom 08 ocksp <3


haha den bjuder jag på! <3


en vanlig natt i hönshuset och spelar kortspel (maffian) skit kul fan vad jag saknar alla<3


nästan hela gänget som sover på höloftet! :D <3


haha en ful bild på mig men aja vi var påväg till sjön i auds bil, satt på flaket till grillkvällan <3


haha en jävla drogad linnea på bild!  X''''D <3

jag ska till Karlshem igen för tredje gången och då kommer jag gå med nästan samma personer som jag kännde sedan innan förra året,`Nathalie, emma, johanna, matte (mathilda) men inte sarah :'( och en tjej som heter Patricia! har inte träffat henne på typ 2 år nu men aja vi lärde känna varandra på ett ridläger på Grälsta ridcenter 07 sen gick vi på karlshem 08 men inte 09 men nu igen ska vi 2010 <3 faaaaaaan vad sommaren är nära men ändå så lååångt bort hahaha fan va kul dt kommer bli och shiiiet vad jag längtare! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0