brännbollsturnering

haha vi ska ha brännbollsturnerng med andra ridnings föreningar men jag miissade träningen fast på idrotten i skolan så spelade vi det hela lektionen så jag hade "övat" kan man faktiskt säga! vi har hittat på världens kortaste hejr rams som jag kommer sjunga och tappa rösten med har jag bestämt haha skoja bara det ska jag inte ;)
innan själva tävlingen är på fredan redan så kommer jag att sova över hos sara om det går för hennes föräldrar. och så ska kanske nathalie också sova över där för det var meningen att hon skulle sova  över hos sara först och sen frågade  sara mig om jag också ville sova hos henne =D dagen efter så ska vi till järdet där brännbolls turneringen kommer att vara, men jag har hört att det kommer bli fult väder så jag ska ta med mig regnkläder för att iinte bli blöt =D ha det bra alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0