Talang

Hej!
I fredags så var det ju talang och, häng med nu, Min pappas sambos dotters pojkväns mammas sombo var med! hehe han hette stefan och visade hans "talang" på en skateboard. Han var inte så bra men ha har faktiskt kommit 2:a i hen väldigt känd tävling jag kommer inte ihåg vilken det var men aja. Han sa att han missade några grejer, Jag tror att han inte var så seriös när han sökte in till Talang. Haha Bert sa att vilken 15åring som helst skulle kunna göra det bättre än honom! Men han bara skratta ^^,
pussOkram /Linnea


Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag såg honom och han typ ramlade väl lite? eller asså missade ena foten på ett trick :S =D

2009-04-12 @ 19:08:57
Postat av: Elinor

haha men man fick inte se så mkt av just honom....

2009-04-25 @ 08:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0