hejsan & förlåt!

sorry för dålig uppdatering men internet hos pappa är trasigt :( så det blev ingen uppdatering som jag hade tänkt men jag har fixat massa med collage men dom är ju såklart på min minidata ochden är inte här just nu men den kommer imorgon så ni får helt enkelt hålla ut ;)

igår så var jag och pappa ute med båten typ en och en halv timme och det gick bra sen när vi kom tillbaka till bryggan så fiskade jag lite och fick en ganska så stor abbore som jag tittade lite på innan jag släppte ut den igen. egentligen var det en present till min katt men jag tänkte att jag inte ville döda just den där fisken så jag och mamma ska nog köpa färdig fisk och ge honom =) det var innan midnattsloppet.

igår sprang jag midnattsloppet och jag ska försöka se om linn kan skicka en bild på alla efter jag och tintin sprungit=) det vore kul för jag har inte den bilden. jag kom typ på plats 30 eller nåt (lillamidnattsloppet) och jag blev inte nöjd! men aja jag tränade ju inte så mkt så det var väl ganska okej men bättre än förra gången jag sprang iaf =) och det var ju typ för två år sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0