SOMMARLOOOOV!!!! =DDD

HIHI i onsdags så sov suzana över hos mig, och igår sov jag över hos sarah och på söndag så ska jag sarah och nathalie till grönan tillsammans sen ska vi grilla och då kommer även emilia sen ska nathalie och sarah hem men emilia stannar och sover över hos mig =D <333 och juste i lördags alltså för exakt en vecka sen så grillade jag med suzana och vi gick på bio såg sex and the city 2 =) aja slänger in lite bilder också ;)


när suzana sov över hos mig =) <3


=)


haha spela ett feta kul spel på playstation X)


vårat shnygga skepp =D


sen klädde vi ut oss som hippisar =)


haha :P


yeah...


haha sarah blev fett sur och man ser hennes hand bokom mig redo att slå till XD


och slutligen en bild på sötaste doce sarahs hund! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0