Ponnycup Dressyr bortamatch mot Lidingö

idag vare som sagt Ponnycupen i dressyr borta hos Lidingö, jag red en söt valack som hette Eddie, jag tycker att det var superkul och jag är faktiskt jättenöjd! jag var 0.71% från silvret, (2 poäng) synd. men grattis sarah! Erika kom inte med på bilden för mamma vet inte hur man zoomar -.-' men jag ska se om jag hittar ngn bils på alla 4a för jag vet att sarahs mamma fota :)


från vänster: jag och Eddie, Amanda och Eminem, sarah och Oliver :)


här e alla jag längst bak och erika och sonny längst fram :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Tråkigt om du lämnar gladö :( fast kul och ha egen eller foder! ;)

2010-12-16 @ 07:45:02
URL: http://morses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0