det var en hemlighet!

hahaa jag vet faktiskt inte vrf ja hade en hemlighet för er^^, men det var så att jag fick i födelsedagspresent ett ridpass med min älskade Magic som jag längtat efter hela sommmaren, men han hade hyrts ut till Lurbo i uppsala... det är en bit bort för jag bor i stockholm men mamma fixa så att jag fick pyssla med honom så mkt jag ville och jag gav honom typ 3 kg morötter^^, mamma var tvungen att åka in till stan för att köpa fler! xD jag hade gett bort alla så hon köpte mer!! det var underbart att rida honom men mamma kan tyvärr inte ta några bilder det går liksom inte =( men jag kan ladda upp bilderna på min lilla dator sen och lägga ut men alla blev suddiga. fast för mig spelar det ingen roll för han gick på tygeln hela lektionen och gick i form precis så man ska ha det och ridläraren jag hade tyckte att det gick jättebra! men det här var absolut inte sista gången jag såg honom för mamma har lovat att sen när jag slutar på Gladö där jag rider nu ska jag få börja rida på lurbo!! =D ska bli skönt att sluta på Gladö!! det är så tråkigt nu och alla människor där har förändrats så mkt och då pratar jag om dom jag brukade vara med men nu är jag inte det längre. eller lika mkt för det går inte att undvika dem. iaf en är inte sig själv längre... det tycker jag är tråkigt för vi var väldigt bra vänner innan... men jaja jag har ju magic iaf! och det är det enda som räknas förstås!! ojdå jagh menar att pluto också betyder!<3 aja dom två 4-ever in my heart!<33

bilder kommer sen när jag får tbx laddaren till MIN dator =)

Kommentarer
Postat av: steffie ^^

GRAAAAATTIIIIS! :)) < 333

ASSÅ AVUNDSJUK JUE ! ;)

VAD KUL ATT TRÄFFA MAGIC IGEN `:D

SAKNAR DEJ < 3

< 33333

KRAM / STEFFIE

2009-09-05 @ 19:37:29
URL: http://steffiielovelianne.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

hih skriv att du är med ! :)

det är lättare ;)

2009-09-05 @ 19:43:24
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte alls mke:)

va gör du sj?:)

2009-09-05 @ 19:49:49
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

jo det gör jag :D

2009-09-05 @ 19:53:46
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0