vad ska man göra en dag som idag?

hejsanhoppsan chili koppman
skoja bara asså idag har jag varit i skolan och sen lite på fritis där jag åt en macka och de brukar sälja glass billigare än i en affär men jag hade ju sååååklartt glömt pengarna hemma på skrivbordet -.- jag är inte så smart kan man säga men jaja. nu är jag hemma jag tittade på en film där på  fritis den var inte så jättebra så jag kommer inte ihåg namnet och jag har skiita ont i huvudet jag vet inte vad det kan vara det började när jag var på bussen... har inte så mkt att göra nu heller men ni som läser detta messa mig!! jag har feeett tråkigt och absolut inget att göra förutom att surfa på nätet :/
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0