tråkig dag

hejsan hoppsan!
jag har nog haft världens tråkigaste dag hittils! vart i skolan och tittat på en film i en timme som verkligen var betydelselös sen på fritis åt jag en macka och det gjorde mig på lite bättre humör men det var ändå inte roligare för det. ja... så var jag lite med clara, hanna och fanny men vi gjorde inte så mycket. och nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting. jag har tagit lite bilder på mig ska bara hitta dom först x) ha det så bra så länge puss puss :)

=)
Zoes katt :) jag tog bilden när jag var hemma  hos henne i Belgien för hon bor ju där så...

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: asså det låt bra :D tack för tipsen;P haha älskar ägg! ;)

2009-05-19 @ 15:51:21
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0