lalalllallalalla....

hejhejj
har lite tråkigt nu för ag har inte så mycket att göra men jag har nyss varit med och tvättat bildäcken (vinter däcken) för att det är roligt att spruta vatten men jag tog inge bilder pga att man blev så blöt och jg ville inte förstöra min mobil eller kamera ;) och nu så ska jag väl bara slappa tills pappas ena bror kommer förbi och fikar en snabbis skulle jag tro... sen när dom har åkt ska vi till nån annan vars namn jag glömt bort... hehe dåligt minne bla.. men ha det bra!
/Linnea KraM*

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Här är ännu en favorit från Nick Pitera!

Vad tycker ni ? http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/nick-pitera-part-of-your-world.html#comment

2009-05-24 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0