weeeii!!

idag har jag varit i stallet sen klockan var 9 på morgonen för då skulle vi ha KM i hoppning det gick jättebra =)=) sen hade vi hand om 5-kampen alla i usek dårå och det var ingen höjdare men sen iaf så skulle vi ha våran uppvisning i min grupp vi red ett Kardilj (stavning)?- program och det gick skiiiita bra!! men det hade alltid gått superdåligt på träningarna så det var roligt och sen fanns det också en "åktjur" vet inte vad det heter påriktigt men det är ju en sån som ska försöka få av den som sitter på... och jag hade aldrig åkt en sådan förut och det var jätteroligt och priset var en privatridlektion med chrille, men jag , sarah och nathalie trodde inte att vi sklle vinna så vi tävlade bara med varandra och jag kom tyvärr tvåa men bättre än trea iaf =) jag åkte av efter 51 sekunder sarah på 31 och nathalie på 1 minut har inte tagit några bilder pga min kamera är borta och jag glömde min mobil hemma -.-


mina skor^^, lite gammal bild kanske en vecka eller så....

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

svar; jaa visst! :D

2009-06-06 @ 19:03:02
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0