sanna & flundran ^^,

tjo sorry men det kan inte bli bättre uppdatering förens jag är i dalarna för jag kan inte ladda upp bilderna än måste vänta =) men iaf idag skulle sanna åkt hem men det  blev en miss med tiden så hon missade flyget till skåne och fäljde med oss hem sen igen och vi bokade en ny flygbiljett till imorgon ungefär samma tid. pappa åkte till ett möte i stockholm medans jag sanna och elisabeth gick runt i alla möjliga afärer i visby och jag köpte en bergskristall, linne och en t-tröja
sen åkte vi hem och vi badade men sen när vi var torra och allt ville sanna plocka snäckor fast det fanns inga på stranden så hon gick ner i vattnet och plockade sen såg hon en flundra!! (en plattfisk) och hon tog upp den med händerna!!! helt sjukt sen döda hhon den med en träsko på land och sen rensade elisabeth den och stekte den sen åt dom den men jag smakade bara lite och åt en annan sak! jag har bilder på ALLT detta men jag kan som sagt inte få över några bilder men aja vi hösr sen hejdå<3 puss ;)


blääääääääääää! uuushh!


inte mycket till mat inte..... men pappa elisabeth och sanna åt den iaf :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0