gårdagens ridtur!

hejsanhoppsan! nu har vi vart och badat igen och det regnade liteee då men det var bara roligt vi solade också lite men nu är jag hemma och nu så regnar det mycket och vi som ska griilla och allt :( aja nu ska jag berätta lite om gårdagens ridtur =)
ja, som ni själva kan lista ut så var jag och red igår. vi hade bokat in oss till klockan tre och det var jag Camilla och Elisabeth som skulle rida. vi red på "Limas islandshästar" dom hade många djur på gården och det var en trevlig miljö där och vi var alla såklart lite sugna på att rida så vi  kom en kvart tidigare än vi skulle. och han som skulle vara den som ledde turen hette Tommy och han sa att såfort vi var redo med hjälm kunde vi börja för hästarna var redan klara. jag fick ett sto som hette Ros att rida på. hon verkade snäll och fin men han varnade för att hon kunde dra sig in i buskarna för att äta men att det inte var så farligt. tillslut var alla på hästarna och vi skrittade iväg för en timmes lång tur. Ros var ganska smal men stark och han tommy hade rätt för såfort hon fick ttillfölle till det så gic hon rakt in i buskarna =) gullit! sen när vi kom tillbaka så borstade vi dom lite innan vi åkte hem=D pappa har lovat mig att vi skulle få rida där minst en gång till =D me like that!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0