det jag inte kunde berätta igår

ja, som sagt hann jag inte blogga mer eller jag vvar nog lite för trött för det... men iallafall, efter inlägget  om bästavän... så gick jag över till en granne här. hon heter Linn och är super snäll. hon häll på med sina djur och mata ge vatten osv och så hjälpte jag henne lite med det sen så var vi hemma och tittade på när hennes brorsha spelade nåt tv spel hehe tog en bild men den blev inte så bra... aja hans spel gick ut på att man skulle leta efter spöken och sen döda dom. asso det var verkligen tråkigt att titta på! men jag ville inte säga nåt om det. men tillslut så blev han så sur över att han inte klarade det så då fick jag och linn spela typ  zoomo eller vad det nu hette... men där ser man ingenting på bilden för det var för ljust... men sen ville hennes mamma titta på ett pogram på tv, så tittade vi lite på det. sen gicck jag hem. eller juste vi rastade hennes hundar också efter vi hade matat djuren.

hon  har jättemånga djur:

1.en katt vet inte om den fortfarande lever =( fast dett tror jag :D
2.fem hundar jättesöta!!
3.fem hästar om man räknar med fölet.
4.och tillslut två kaniner =) mycket va?


en bild på katten pip =)


hunden isa eller lisa fast jag tror det är isa =)


bessy en gammal bild


lisa =) sen har dom två andra hundar men jag har ingen bild pådom.


två av hästarna men de andra tre är ute i hagen längre bort och dit har jag inte gått än. sen har jag inga bilder på kaninerna men jag kanske kommer ta fast bara om jag kommer ihåg ;P


Kommentarer
Postat av: frida

söta djur

2009-07-05 @ 20:26:02
URL: http://fridabeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0