tja! kom hem igår

tjooo jag kom hem igår från ridlägret men det blev ingen bloggning då för jag var tvungen att packa upp alla saker och massa andra grejjor! men iaf nu är jag tillbaka. idag red jag på ridskolan som precis satts igång med dom vanliga ridlektionerna. jag hade caramell då idag att rida och det var helt okej. Jag har tyvärr inte hunnit ladda upp bilderna frän ridlägret än för jag hade pappas kamera att fota med och den är från  USA och har en konstig överförningskabel som pappa har hos sig och vi ska fixa det när jag kommer till honom =) men tills dess får ni hålla ut ;) jag red samma häst som jag gjorde förra året och det gick mycket bättre på honom i år än förra året =) t.ex. förra året gick han aldrig på tygeln eller i form kanske man ska kalla det för... men det gjorde han däremot väldigt mycket i år!


sötnosen i hagen förra året i det dåliga vädret.


Dick tracy och jag<3


han i hagen igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0