godmorning everyone

tjaaa! idag ska jag stoooooor städa hela mitt rum! puh det blir inte lite! jag har redan börjat med att rensa ut alla kläder som jag inte använder från garderoben och det blev typ hälften av alla kkläder jag hade! plus att lite senare idag ska det fyllas på ännu lite till =) sen ska jag fixa lite saker till min kattunge som kommer om en vecka ungefär =) har redan gjort iårdning där den ska sova och klösträdet men jag har ändå inte tillräckligt med leksaker till den (tycker jag) hehe =)

och jag vill bara hälsa världens sötaste åsneunge som troligtvis inte är så liten nu men aja hon bor i italien och vad jag vet har inget namn än eller kanske nu men inte när jag var där =) och så avlutar jag hälsningen medan att visa en bild på henne <3

sötisen

Kommentarer
Postat av: hannah

söt åsna =)

2009-08-12 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0