Sälen kofta

heellooj!
Igår när vi var påväg hem från tandodalen så stannade vi till vid en butik där jag hoppades på att få en sälen kofta den som jag sett var verklien jättefin och den var vit med en text där det stodsälen på. Vi gick in i Butiken och såg ett par sälen tröjor, men det var inte exakt en sådan jag hade sett så jag blev lite besviken men aja jag hittede en snygg turkos kofa som passede mig jättebra så jag fick den av pappsen :) hehe. Jag ska lägga ut en bild men det blir nog inte nu utan senare ;) Ha det bra!
//Linnea


Kommentarer
Postat av: Elin

den måååste jag se!! hihi

2009-04-13 @ 20:33:47
Postat av: Elin

den måååste jag se!! hihi

2009-04-13 @ 20:34:30
Postat av: Elinor

OMG!! jag tror jag har en sån!! =D visst står det sälen på framsidan med stora bokstäver? (:

2009-04-25 @ 08:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0