katt unge!

heeeelluuu
jag ska kanskee få en katt!! jag och mamma ska se vilka "möjligheter" vi  har för det är ju så att pappa är alergisk mot päls djur och lite andra problem har vi också.... men jag ska nog övertala henne för pappa bor ändå inte ens med oss.. mina föräldrar är skilda så man får se :) jag är hur som helst ganska ledsen för innan vi kan ksaffa en katt måste min hamster dö och jag vill inte direkt tvinga i honom nggt medel så att han dör! plus att han är ändå vääääääääälgit gammal för att vara en dvärjhamster! han är snart 3 år och ekordet för en dvärjhamste är typ runt 3 ngt tror jag :S jag äär inte så säker menmen....

Kommentarer
Postat av: suzana

fan vad roligt att du snart ska skaffa en katt jag kommer typ alltid vilja vara hos dig för det är fett mysigt att ha en katt

2009-04-25 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0