hehe...

hehe idag när jag vaknade så märkte jag att jag hade lite ont i ryggen och när jag skulle byta ställning så var det bara hårt golv jag kände. då blev jag klarvaken och så hörde jag pappa sitta & skratta åt mig för jag sov på en luftmadrass och då hade pappa tagit ut all luft när jag sov!! Sen kunde inte jag somna om så ag steg upp sjukt tidigt och åt en halv macka till frukost. Och nu e jag påväg hem med bilen och jag kanske ska träffa Linnea (min kompis) när jag kommer hem men vi får se så hejdå så länge!
pusspuss /Linnea


Kommentarer
Postat av: linnea

AJ, det måste ha gjort ont...hahaha.

Men man måste säga att det var ett bra bus av din pappa!

Ät mera linnea, mycket mycket mera! En halv macka räcker inte lång väg...

Att du får ha på datorn i bilen e ett mirakel, jag får inte ens ha den i sätet bredvid mig!

Hoppas att du kommer hem tidigt så att vi hinner träffas innan jag ska till min gamla mormor! :S

kram

//linnea

2009-04-13 @ 14:41:56
Postat av: Pernilla

ajaj men roligt :P hehe

2009-04-13 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0